معاملات ارز برای مبتدیان — چیزهایی که شما باید بدانید 

بازار ارز که با نام فارکس نیز شناخته می شود، بزرگترین بازار مالی این صنعت است. به دلیل مقیاس و فرصت هایی که ارائه می دهد، ده ها میلیون معامله گر هر روز در این بازار ارز می خرند و می فروشند.

به عنوان یک مبتدی در تجارت فارکس، که می خواهد در آن موفق شود، باید بفهمید که تبادل ارز چگونه است و چگونه کار می کند. این یک فرایند تبادل یک ارز به ارز دیگر، معمولاً برای تجارت، تجارت، یا حتی گردشگری است. بر اساس داده های رسمی بانک شهرک های بین المللی، میانگین گردش مالی ارز در سال ۲۰۱۹ به حدود ۵٫۱ تریلیون دلار رسیده است که نشان دهنده مقیاس و اهمیت این بازار است.

پس از درک هدف از این بازار، پس از آن زمان می آید برای شما به تسلط بر راه های تولید پرداخت در آن است. این که آیا آن را خرید ارز با قیمت پایین تر و فروش آنها را در بالاتر، و یا راه دیگر در اطراف، این معاملات ارز ۱۰۱ به شما کمک خواهد کرد که مکانیک معاملات فارکس را درک کنید.

راهنمای معاملات فارکس – مفاهیم عمده

همانطور که ما در حال حاضر گفت : ، تجارت فارکس نشان دهنده بزرگترین بازار در سراسر جهان است. در حالی که معامله جفت ارز، بسیاری از چیزهایی که شما باید در ذهن داشته باشید وجود دارد – تجزیه و تحلیل اساسی، تجزیه و تحلیل فنی، رویدادهای سیاسی در سراسر جهان، و بسیاری از چیزهای دیگر. آنچه برای مبتدیان معاملات فارکس اتفاق می افتد این است که آنها در حال گرفتن بسیار گیج زمانی که آنها شروع به تجارت فارکس.

یک چیز که ما توصیه می کنیم برای دریافت اطلاعات معاملات فارکس، این است که همه چیز را یک گام در یک زمان – یادگیری در مورد چگونگی کار بازار اول، ببینید چه جفت ارز است که شما می توانید استفاده کنید، چگونه آنها در حال تغییر، چرا آنها در حال تغییر، و سپس نگاه کردن به حوادث سیاسی است که اتفاق می افتد. آیا آنها تاثیری بر تغییرات دارند؟ اگر این کار را کردند، نوع اتفاقاتی را که در حال رخ دادن است به یاد داشته باشید، و از اطلاعاتی که در آینده به دست آوردید استفاده کنید.

یک چیز بسیار جالب در مورد معاملات فارکس این است که یک بار، نه چندان دور، تنها برای بزرگترین شرکت های مالی در سراسر جهان، مانند بانک ها، به عنوان مثال قابل دسترسی بود. چند دهه پیش همه به این بازار دسترسی نداشتند، اما به تازگی تغییر زیادی کرده است.

با تشکر از توسعه اینترنت، بازار معاملات فارکس کردم زیر بزرگ است. امروزه تجارت ارز مجازی در سراسر جهان بسیار محبوب است. این بازار استفاده کرده است همه چیز است که فن آوری مدرن تا به حال به ارائه، به لطف آن، بیش از هر زمان دیگری قبل از آن، فارکس را می توان توسط معامله گران خرده فروشی در سراسر جهان معامله می شود.

برای یادگیری تجارت فارکس برای dummies، بسیار مهم است برای معامله گران، به خصوص کسانی که جدید به بازار، به استفاده از هر منبع است که آنها می توانند پیدا کنید. یک راه عالی برای شروع یادگیری در مورد تجارت فارکس است با استفاده از کتاب.

تجارت ارز برای Dummies بررسی کتاب

اگر شما یکی از آن دسته از افرادی هستید که قصد وارد شدن به این بازار را دارند اما زمان سختی برای تصمیم گیری در مورد محل شروع دارند، استفاده از کتاب ایده بسیار خوبی است. یکی از بهترین آنهایی که شما می توانید پیدا کنید تجارت ارز برای Dummies است، که بسیاری از مردم در سراسر جهان در روند یادگیری و شروع در بازار کمک کرده است. بزرگترین چیز در مورد این کتاب این است که نویسنده تمام تلاش خود را می کند تا مطمئن شود مفاهیم سخت و گیج کننده را به ساده ترین شیوه ممکن توضیح می دهد.

تجارت ارز برای Dummies آخرین نسخه یک کتاب مناسب برای این بازار همیشه در حال تغییر است و به معامله گران توانایی یادگیری بیش از هر زمان دیگری قبل از. بازار معاملات ارز شناخته شده است که در حال تغییر بسیار مکرر است، اما همچنین توانایی ارائه مزایای زیادی به معامله گران را دارد.

این کتاب در ابتدا ۱۳ سال پیش، در سال ۲۰۰۷، توسط برایان دولان منتشر شد. کتاب لمس بر هر جزئیات کمی در مورد تجارت فارکس و ارائه می دهد بینش بسیار خوبی را به تجارت فارکس برای dummies. در حالی که کار بر روی معاملات ارز برای بررسی dummies، ما متوجه شدیم که این کتاب یکی از محبوب ترین آنهایی که در بازار است.

همچنین یک نسخه آنلاین از کتاب در دسترس است، به طوری که شما می توانید تجارت ارز برای dummies دانلود و کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت وجود دارد.

تجارت آنلاین فارکس برای dummies


این درست است که تجارت آنلاین FX بسیار محبوب و مفید است، و آن را کمک به بازار برای تبدیل شدن به آنچه در آن است امروز. اما چالش های زیادی نیز با آن به وجود آمد. امروز اینترنت پر از شرکت های کلاهبرداری است که به امید دزدیدن پول شان به مردم ادعا می کنند. اخیراً تعداد کارگزاران کلاهبرداری FX بسیار افزایش یافته و وضعیت بسیار خطرناکی را برای معامله گران ایجاد کرده است.

حوزه های قضایی در سراسر جهان دوران بسیار سختی را برای غلبه بر این چالش داشتند، اما، آن ها این ایده را مطرح کردند تا به نهادهای نظارتی قدرت کافی برای نظارت بر بازار نه تنها بلکه برای انجام اقدامات دقیق در صورت نیاز بدهد. به این دلیل محدودیت هایی در این بازار در سراسر جهان وجود دارد، اما تک تک بدنه های نظارتی به شیوه های مختلف خود کار می کنند.

هنگامی که شما در حال تلاش برای درک معاملات ارز، شما باید بدانید که زمانی که شما در حال معامله فارکس، چیزی است که شما باید برای مقابله با جفت ارز است. سه نوع جفت ارز موجود در بازار وجود دارد:

  • جفت ارز عمده
  • جفت ارز جزئی
  • جفت ارز عجیب و غریب

همه این سه نفر با یکدیگر بسیار متفاوت هستند. ما بیشتر در مورد این بعد در راهنمای صحبت کنید، اما به شما یک ایده کلی، جفت ارز عمده آنهایی هستند که از دلار آمریکا و یک ارز بزرگ دیگر، مانند JPY، یورو، GBP، و بسیاری دیگر ساخته شده است. جفت ارز جزئی آنهایی هستند که از ارزهای عمده اما بدون دلار آمریکا ساخته شده اند. در نهایت جفت ارز های عجیب و غریب جفت هایی هستند که از ارزهای ملی اقتصادهای در حال توسعه ساخته شده اند.

تجارت فارکس به عنوان مایع ترین بازار شناخته شده است، که یکی از دلایل عمده ای است که چرا بسیاری از مردم به آن علاقه مند هستند. از آنجا که تغییرات زیادی در بازار هر لحظه اتفاق می افتد وجود دارد، پر از فرصت است، با این حال، خطرات زیادی نیز وجود دارد که نباید توسط معامله گران نادیده گرفته شود.

اگر به دنبال یک کارگزار فارکس برای تجارت با آن هستید، نباید اهمیت مقررات را رد کنید. مهم نیست که در این بازار چه می کنید، به خطرات عظیمی متصل خواهد شد. برای اطمینان از این که وضعیت را بدتر نمی کنید، فقط باید از کارگزاران فارکس تنظیم شده و قابل اعتماد استفاده کنید.

کارگزاران فارکس – ایمن ماندن در حالی که تجارت


در حالی که کار بر روی این راهنمای مبتدیان معاملات ارز، ما می خواستیم مطمئن شوید که برای کمک به کسانی که فقط با شروع در بازار در برداشتن گام های بیشتر در بازار است. با این حال ، قبل از اینکه شما تصمیم به انجام هر کاری ، شما باید مطمئن باشید که شما در حال تجارت با یک کارگزار است که می تواند شما و پول سخت به دست آورده خود را حفاظت.

ما نمی توانیم به اندازه کافی تاکید کنیم که مقررات این بازار چقدر مهم است. همه ما داستان های ترسناک در مورد افرادی را شنیده ایم که پس از اعتماد به کارگزار نادرست فارکس تمام پول خود را از دست داده اند، به یاد داشته باشید، شرکت های زیادی هستند که ممکن است بگویند تنظیم شده اند، در حالی که در واقعیت، کلاهبرداری هستند. یکی از راه های مطمئن شوید که شما در حال معامله با یک کارگزار فارکس قابل اعتماد این است که تماس با بدن نظارتی به طور مستقیم.

برخی از رگولاتورهای برتر در بازار صفحات ویژه ای دارند که به کارگزاران فارکس اختصاص داده اند که تنظیم کرده اند، اگر چنین صفحه ای وجود ندارد، همیشه می توانید با تنظیم کننده تماس بگیرید و از آنها در مورد وضعیت نظارتی کارگزار فارکس که قصد استفاده از آن را داشتید بپرسید.

اتمام بررسی کارگزار فارکس بالا ما:

انواع مختلف رگولاتورها


در سراسر جهان نهادهای نظارتی زیادی وجود دارند و همه آنها الزامات متفاوتی دارند و همه آنها واکنش های متفاوتی نسبت به سوء رفتار دارند. برخی هستند که بسیار سخت گیرانه هستند، و برخی هستند که آزادی بیشتری به معامله گران و کارگزاران می دهند. به عنوان مثال، در ایالات متحده، تنها کارگزار فارکس که به صورت محلی مجاز است، قادر به ارائه خدمات به مردم این کشور است.

از سوی دیگر رگولاتورهای آسیایی به اندازه سخت گیرانه (به استثنای ژاپن و چین) نیستند و خیلی راحت مجوز می دهند. به تازگی بدنه نظارتی اصلی استرالیا، ASIC، چارچوب نظارتی خود را بسیار تغییر داده است. در حال حاضر، در استرالیا، حداکثر اهرم بسیار پایین تر از آن شده است. در اروپا مقررات نیز بسیار سخت گیرانه است. روندهای اخیر نشان می دهد که نهادهای نظارتی در سراسر جهان اقدامات محدودکننده تری را نسبت به قبل اتخاذ می کنند، تا از حقوق معامله گران صیانت کنند.

هنگامی که صحبت کردن در مورد معاملات ارز، بسیاری از چیزها به عنوان مهم به عنوان مقررات وجود ندارد. آنها چیزی است که می تواند توسط معامله گران استفاده می شود به هر دو امن ماندن، و پیدا کردن کارگزاران است که در واقع می تواند آنها را به خوبی توسعه یافته، امن، امن، و خدمات شفاف ارائه دهد.

جفت ارز در معاملات فارکس


ما در حال حاضر کمی در مورد جفت ارز در جهان از تجارت فارکس صحبت کرد، اما بسیار بیشتر است که شما باید در مورد آنها می دانم وجود دارد. قبل از هر چیز، همانطور که قبلا گفتیم، سه نوع جفت ارز موجود در بازار وجود دارد: رشته ها، خردسالان، و عجیب و غریب.

کدام یک از شما تصمیم به تجارت تاثیر زیادی بر تجربه و نتیجه معاملات در پایان داشته باشد. به طور کلی، بیشتر معامله گران فارکس ترجیح می دهند از جفت ارز عمده به ویژه یورو/دلار آمریکا استفاده کنند که معامله شده ترین جفت ارز در بازار است.

یکی از بزرگترین دلایل محبوبیت این ارز این است که آن را بسیار مایع است. در حالی که کار بر روی این راهنمای معاملات ارز، متوجه شدیم که اکثریت مطلق معامله گران این بازار را به خاطر نقدینگی بالای آن دوست دارند و نباید جای تعجب داشته باشد که جفت ارز که به نقدینگی آن معروف است، در بازار بسیار محبوب است.

از جمله محبوب ترین جفت ارز عمده یورو / دلار آمریکا ، دلار آمریکا / JPY ، GBP / دلار آمریکا ، دلار آمریکا / CHF ، و غیره. این ها شناخته شده ترین جفت ارز به شدت معامله شده در بازار هستند. در سراسر جهان، دلار آمریکا، یورو، ین ژاپن، پوند بریتانیا، و فرانک سوئیس معامله شده ترین ارزها هستند. آنها بسیار محبوب در بازار، به خصوص جفت ارز یورو / دلار آمریکا، که به شدت معامله جفت ارز است. این نشان دهنده ۲۰٪ از تمام معاملات فارکس در سراسر جهان است.

Minors & Exotics

جفت ارز که با دلار آمریکا همراه نیست، جفت ارز جزئی، یا گاهی اوقات، جفت ارز متقابل نامیده می شود. آنها کمی گسترش گسترده تر، و آنها به عنوان مایع به عنوان جفت ارز عمده نیست. بهترین مثال معاملات متقابل ارز، جفت های زیر است: EUR/GBP، GBP/JPY، و EUR/CHF. آن ها شناخته شده ترین جفت ارز متقاطع معامله شده هستند.

در نهایت، جفت ارز عجیب و غریب آنهایی هستند که از بازارهای نوظهور هستند. این جفت ارز بارها به دلیل یک واقعیت بسیار ساده سخت ترین جفت ها برای تجارت در نظر گرفته می شوند: گسترش های بسیار گسترده ای دارند، در حالی که به هیچ عنوان مایع نیستند، به خصوص در مقایسه با دیگر جفت ارزهای بازار.

در راهنمای امروز کتاب بسیار محبوبی را مورد بحث قرار داده است. اگر شما با داشتن یک زمان سخت با استفاده از جفت ارز، درک تجارت فارکس برای dummies تبدیل شدن به بسیار آسان با آن کتاب، بنابراین ما توصیه می کنیم با استفاده از آن اگر شما هنوز هم کمی در مورد جفت ارز اشتباه گرفته است.

در حالی که انتخاب که جفت ارز به تجارت، شما باید بسیار بر روی آنچه نیازهای خود را در بازار متمرکز شده است: ممکن است بسیار سخت برای برخی به تجارت ارزهای عجیب و غریب، به عنوان مثال، در حالی که برای دیگران، آنها ممکن است بهترین گزینه ها. به طور کلی، انجام تحقیقات در مورد جفت ارز عمده بسیار آسان تر است، به همین دلیل است که آنها به طور فعال توسط بسیاری از معامله گران در سراسر جهان استفاده می شود.

واژه نامه معاملاتی فارکس

هنگامی که شما در حال شروع در این بازار، آموزش تجارت ارز است که شما از اهمیت بالایی برخوردار است. بسیاری از افراد درک مفاهیم عمده در مورد تجارت فارکس را بسیار سخت می بینند، اما در واقعیت، می توان آنها را به شیوه ای بسیار آسان توضیح داد.

چند مفهوم عمده است که شما باید در مورد تجارت فارکس درک وجود دارد. هنگامی که شما در حال معامله فارکس, عوامل متعددی وجود دارد که شما باید بدانید و درک بسیار خوبی.

در دنیای فارکس، در حالی که تجارت، شما باید درک کنید که پیپ برای چه ایستاده است. این بخش بسیار مهمی از معاملات فارکس است و مخفف تغییر ۰.۰۰۰۱ در جفت ارز است. بنابراین، برای درک بهتر پیپ، بیایید در مورد یک مثال تجاری فارکس بحث کنیم: اگر جفت ارز یورو/دلار آمریکا در ۱.۱۶۷۷۶ ایستاده باشد، و به سال ۱۶۷۷۷ افزایش یابد، به این معنی است که با یک پیپ افزایش یافته است.

در روند یادگیری معاملات ارز، یک چیز بسیار مهم است که شما باید بدانید بسیار است. لات، در معاملات فارکس، مقدار خاصی است که در فارکس معامله می شود. اندازه لات استاندارد ۱۰۰٬۰ واحد است، به این معنی که ۱ لات برابر با ۱۰۰٬۰ واحد است. همچنین اندازه های مینی، میکرو، و نانو لات در بازار موجود است، مینی ۱۰٬۰، میکرو ۱۰، و نانو ۱۰۰ واحد بوده است.

در حالی که معامله فارکس، مقدار مشخصی از پول وجود خواهد داشت که شما باید برای خدماتی که استفاده می کنید پرداخت کنید، این پول برای کارگزار فارکس بسیار مهم است تا خدمات خوب و توسعه یافته ای را به شما ارائه دهد. یکی از انواع کمیسیونی که باید بپردازید گسترش است که تفاوت قیمت خرید با قیمت فروش جفت ارز است.

مقدار گسترش است که شما باید به پرداخت بستگی زیادی به جفت ارز است که شما در حال معامله است. به عنوان مثال، هر چه جفت ارز مایع و محبوب تر باشد، گسترش های شما پایین تر خواهد بود. برای کسانی که اغلب معامله نمی شوند، گسترش کمی بالاتر است. برای درک بهتر تمام مفاهیم در مورد تجارت FX، ما توصیه می کنیم با استفاده از تجارت ارز برای Dummies نسخه کامل.

اهرم فارکس – چگونه کار می کند؟

ایده اصلی پشت اهرم معاملات فارکس این است که آن را ارائه می دهد معامله گران توانایی را به درآمد خود را در جهان از تجارت بزرگتر است. این است که چگونه کار می کند: اگر شما در حال معامله با اهرم ۱:۱۰۰, برای هر ۱۰۰ دلار در حساب خود را, شما قادر خواهید بود به تجارت $۱۰,۰۰۰ ارزش موقعیت.

اگر چه بسیاری از مردم که لذت بردن از تجارت با اهرم بالا وجود دارد، معامله گران فارکس باید به خاطر داشته باشید که اهرم به بسیاری از چالش ها و خطرات متصل است. در حالی که یادگیری در مورد اصول معاملات ارز، درک خطراتی که با اهرم مالی می آیند بسیار مهم است.

معاملات فارکس یک بازار بسیار مخاطره آمیز است، و همانطور که ما در حال حاضر گفتیم، بسیار مایع نیز هست. هر لحظه در حال تغییر است، و اگر اتفاقی واقعا مهم در دنیای امور مالی یا سیاست بیفتد، قیمت برخی جفت ارزها ممکن است به شدت از ناکجا آباد تغییر کند.

اگر شما با استفاده از اهرم بالا در حالی که چیزی شبیه به این اتفاق می افتد، شما ممکن است در نهایت از دست دادن تمام بودجه خود را. حتی بیش از آن، شما ممکن است در نهایت از دست دادن تمام پول است که شما در حساب تجاری خود و حتی بیش از آن است. برای جلوگیری از آن، برخی از کارگزاران فارکس این سرویس را به نام حفاظت از تعادل منفی دارند، به لطف آن، شما تضمین خواهد شد که مهم نیست چه اتفاقی می افتد، شما پول بیشتری از شما در حساب تجاری خود را از دست بدهند.

با کمک حفاظت از تعادل منفی، تمام موقعیت های شما به طور خودکار بسته خواهد شد هنگامی که تعادل حساب خود را نزدیک به صفر. اما همه کارگزاران این را ارائه نمی دهند. به این دلیل، بسیار مهم است که همیشه با کارگزاران معتبر و معتبر فارکس که در واقع به شما و وجوه شما اهمیت می دهند، تجارت کنید.

چه زمانی باید از اهرم فشار استفاده کنید؟


اگر می خواهید تجارت ارز را یاد بگیرید، باید جزئیات کمی یاد بگیرید که در این بازار نقش دارند. اهرم مالی بخش بسیار مهمی از این بازار است و اگر می خواهید موفق باشید، باید بدانید که چگونه، چه زمانی و کجا از آن استفاده کنید. اگر شما یک مبتدی کامل, بهتر است به استفاده از اهرم کمی که ممکن است.

اگر شما به تازگی شروع به تجارت فارکس، آن را بسیار بهتر خواهد بود اگر شما اهرم بین ۱:۱۰ و ۱:۲۰ استفاده می شود، و یا نه در همه. هنگامی که شما تجربه کافی در تجارت فارکس به دست آورد, شما می توانید شروع به استفاده از اهرم بالاتر. اما استفاده از اهرم نیز بستگی به استراتژی تجاری دارد که شما از آن استفاده می کنید.

به عنوان مثال، اگر شما با استفاده از استراتژی های تجاری مانند scalping و یا معاملات روز، به این معنی است که شما خواهد شد باز کردن موقعیت های بسیار کوتاه است. مخصوصا با پوسته پوسته شدن . اگر از این استراتژی استفاده کنید، در طول روز چندین موقعیت بسیار کوچک را باز و بسته می کنید، بدون استفاده از اهرم مالی، به سادگی نمی تواند سودآور باشد.

همچنین، در حالی که با استفاده از اهرم با پوسته پوسته شدن، حتی اگر شما از دست بدهند، از دست دادن نخواهد بود که بسیار، چرا که موقعیت هایی که شما در حال باز کردن به عنوان پوست سر بسیار کوچک خواهد بود. در حالی که کار بر روی این ۱۰۱ به تجارت فارکس ، ما متوجه شدیم که در واقع بسیاری از مردم که تجارت در این بازار بدون درک استراتژی های موجود است ، بنابراین ، قبل از شروع به تجارت ، به دنبال استراتژی است که شما می توانید در این بازار استفاده کنید.

از سوی دیگر نیازی به استفاده از اهرم در حین معامله با موقعیت های بزرگتر نیست. در این مورد، خطرات نیز در حال افزایش است، بنابراین بسیار بهتر خواهد بود برای جلوگیری از اهرم بالا در حالی که تجارت با موقعیت های بزرگ است.

چگونه برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فارکس؟


منابع متعددی وجود دارد که برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نحوه کار تجارت فارکس استفاده می کنید. برای شروع، در طول سال ها، ده ها کتاب مختلف تجارت ارز در سراسر جهان منتشر شده است. این کتاب ها راه بسیار خوبی برای معامله گران برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بازار و نحوه کار آن است.

همچنین فراموش نکنید که ما در عصر اینترنت زندگی می کنیم، جایی که پیدا کردن اطلاعات مورد نیاز دیگر چالشی نیست. اینترنت پر است از اطلاعات در مورد تجارت فارکس، انواع مختلفی از انجمن ها که در آن شما به راحتی می توانید معامله گران فارکس دیگر ملاقات، تبادل دانش، به دنبال راهنمایی، و بسیاری از چیزهای دیگر وجود دارد.

بهترین چیز در مورد بازار معاملات فارکس این است که برخی از بهترین کارگزاران فارکس در بازار ارائه معامله گران مواد آموزشی ویژه. این مواد آموزشی را می توان توسط مبتدیان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تجارت فارکس استفاده می شود، بیشتر مواد شامل webinars توسط برخی از موفق ترین معامله گران در بازار است. این یک فرصت عالی برای یادگیری از بهترین مردم است, که در واقع می دانند که چگونه بازار کار می کند.

پیدا کردن بهترین ویکی معاملات ارز برای شما آنلاین است در همه سخت نیست. تن از مواد در اینترنت است که شما می توانید استفاده کنید برای رشد و توسعه بیشتر به عنوان یک معامله گر وجود دارد.

حساب های معاملاتی فارکس


هنگامی که شما در حال معامله آنلاین فارکس، شما نیاز به یک حساب تجاری آنلاین. هر کارگزار فارکس ارائه می دهد انواع مختلف از حساب های تجاری، ایجاد شده برای معامله گران از همه پس زمینه. این حساب ها می توانند بسیار متنوع باشند، با این حال ایده اصلی پشت سر آن ها بسیار یکسان است.

برای دسترسی به بازار معاملات فارکس امروز، یک حساب تجاری چیزی است که شما کاملا نیاز دارید. هر کارگزاری حساب هایی برای مبتدیان، معامله گران متوسط و پیشرفته دارد. این نوع حساب ها انواع مختلفی از خدمات را ارائه می دهند، برخی از آن ها برای کسانی ایجاد می شوند که دوست دارند با مقادیر هنگفتی پول تجارت کنند و اهرم بالایی را به معامله گران ارائه دهند، در حالی که برخی دیگر برای کسانی هستند که تازه در بازار شروع به کار می کنند.

همچنین حساب های VIP با ارائه های ویژه برای معامله گران وجود دارد. اگر چه این نوع حساب ها به اندازه گذشته محبوب نیستند، اما شما هنوز هم قادر خواهید بود امروز به آنها برخورد کنید.

حساب آزمایشی معاملات ارز

اکثریت عظیمی از همه کارگزاران فارکس در بازار امروز ارائه حساب های تجاری نسخه ی نمایشی. این یکی از بهترین راه ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد فارکس است. در حالی که با استفاده از یک حساب نسخه ی نمایشی، شما قادر خواهید بود به تجارت فارکس بدون باز کردن خود را به هر گونه خطرات. حساب آزمایشی یکی از بهترین راه های شما می توانید شروع به تجارت است. حساب های نسخه ی نمایشی گزینه ای عالی برای کسانی هستند که به دنبال راه های آموزش در بازار معاملات فارکس هستند.

در حالی که با استفاده از این حساب ، کارگزار فارکس که شما با استفاده از شما با پول نقد مجازی ، که شما قادر خواهید بود برای استفاده برای تجارت فارکس ، هنگامی که شما تمام پول نقد مجازی صرف ، شما قادر خواهید بود برای درخواست بیشتر و تجارت با آن. اگر چه شما نمی خواهد گرفتن هر گونه ثروت با این حساب, شما هنوز هم قادر خواهید بود برای دریافت تجربه زندگی واقعی از تجارت فارکس.

یک چیز بسیار جالب در مورد این نوع حساب این است که بسیاری از مردم فکر می کنند که آن را تنها می توان توسط معامله گران مبتدی استفاده می شود، که این طور نیست در همه. با استفاده از این حساب می تواند بسیار مفید برای حتی معامله گران فارکس با تجربه ترین، چرا که آن را به آنها ارائه می دهد توانایی تست کردن انواع مختلف استراتژی، سعی کنید از تاکتیک های مختلف، و ببینید که آنهایی که برای آنها بهترین کار می کنند. به طور خلاصه، معاملات ارز آزمایشی می تواند برای معامله گران بسیار مفید باشد.

همچنین در حالی که از این حساب استفاده می کنید، می بینید که کارگزار دقیقاً چگونه کار می کند. شما می توانید به راه نمودار نگاه عادت کرده و یادگیری زیادی در مورد تجارت و کارگزار نیز هست. با این حال، فراموش نکنید که با یک حساب نسخه ی نمایشی شما خواهد شد تجارت بدون هیچ گونه احساسات، که در مورد معاملات زندگی واقعی در همه نیست.

در حالی که معامله فارکس با یک حساب زندگی می کنند، شما باید برای مقابله با بسیاری از احساسات. به خاطر داشته باشید که تجارت زندگی واقعی خواهد شد کاملا متفاوت از تجربه است که شما در حساب نسخه ی نمایشی از نظر احساسات دریافت کنید ، بنابراین ، به خاطر داشته باشید که پس از حساب نسخه ی نمایشی ، شما را به احساس تجارت زندگی واقعی استفاده می شود.

حساب تجاری اسلامی

هنگامی که آن را به تجارت فارکس می آید، آن چیزی است که برای همه ایجاد شده است. برای اطمینان از این که هر در سراسر جهان توانایی سرمایه گذاری در این بازار را دارد، کارگزاران فارکس در حال آمدن با ایده های جدید هستند. یکی از آنها که خیلی خوب کار می کند حساب اسلامی است. این امر به معامله گران که از باورهای اسلام پیروی می کنند، توانایی تجارت فارکس را بدون پرداخت هیچ مقدار سوآپ پول می دهد. این نوع حساب به عنوان حساب بدون مبادله نیز شناخته می شود.

همان طور که معلوم است شریعت مردم را از پرداخت یا دریافت هر مقدار سود منع می کند، با کمک حساب های بدون مبادله، کسانی که از باورهای اسلام پیروی می کنند، قادرند بدون هیچ مشکلی در این بازار سرمایه گذاری کنند.

انتخاب نوع حساب


حتی اگر شما درک هر چیزی در پشت انواع حساب در معاملات ارز، شما هنوز هم ممکن است زمان کمی سخت تصمیم گیری که حساب برای ایجاد و که بهتر برای شما کار خواهد کرد. یک چیزی که می توانیم توصیه کنیم این است که سعی کنید و بفهمیم که در این بازار به دنبال چه چیزی هستید.

اگر شما یک مبتدی مطلق در این بازار، بسیار مهم است برای استفاده از نوع حساب ارائه می دهد که اهرم پایین، گسترش تنگ، و انواع حساب متنوع است. تجارت ارز برای مبتدیان می تواند بسیار گیج کننده باشد، به این دلیل، از نهایت اهمیت برخوردار است که شما از چیزی استفاده می کنید که متناسب با تمام نیازهای شما بهترین باشد.

سیستم عامل های تجاری فارکس – تجارت فارکس برای مبتدیان

درک مفاهیم اساسی در مورد تجارت فارکس برای مبتدیان و dummies ممکن است کمی گیج کننده است ، اما ، مهم نیست که آنچه شما در این بازار انجام دهید ، شما خواهد شد برخورد با سیستم عامل های تجاری FX. در حالی که معامله فارکس، یک چیز است که تمام تجربه خود را تعیین پلت فرم تجاری است. پلت فرم تجاری چیزی است که به شما دسترسی به بازار معاملات، بسیاری به آن بستگی دارد. ده ها پلتفرم تجاری مختلف در بازار موجود است و تک تک آن ها با یکدیگر بسیار متفاوت است.

محبوب ترین پلت فرم تجاری در سراسر جهان MetaTrader 4 است که با نام MT4 نیز شناخته می شود. MT4 توسط یک شرکت روسی به نام MetaQuotes توسعه داده شد که یک شرکت بسیار معروف است. پلت فرم تجاری ۱۵ سال پیش ایجاد شد، و از آن زمان، آن را موفق به دریافت زیر بزرگ در سراسر جهان است. همانطور که داده های رسمی نشان می دهد، بیش از ۹۰ درصد از تمام کارگزاران فارکس در بازار در حال ارائه MetaTrader 4. در حالی که صحبت کردن در مورد آموزش و پرورش تجارت فارکس، آن را از نهایت اهمیت به درک چگونه سیستم عامل های تجاری کار می کنند، چرا که آنها چیزی اصلی است که شما باید به استفاده از در حالی که تجارت است.

به تازگی این شرکت روسی نیز به روز رسانی MT4 به نام MetaTrader 5 را صادر کرد. با این حال ، MT4 هنوز هم موفق به یک نسخه محبوب تر است. متاترادر همچنین دارای یک نسخه مبتنی بر وب است که Webtrader نامیده می شود. این پلت فرم تجاری ارائه می دهد معامله گران توانایی تجارت فارکس بدون نیاز به دانلود هر گونه برنامه های کاربردی اضافی، به طور مستقیم از مرورگر وب خود را.

تجارت فارکس با گوشی های هوشمند

در طول سال ها صنعت تلفن همراه بسیار سریع تغییر کرده و توسعه یافته است. امروزه گوشی های هوشمند تقریباً توسط هر صنعت در سراسر جهان مورد استفاده قرار می گیرند و تجارت فارکس نیز از این قاعده مستثنی نیست. امروزه بیشتر کارگزاران فارکس در سراسر جهان نسخه های ویژه ای از پلتفرم های تجاری را برای هر دو دستگاه iOS و اندروید به معامله گران ارائه می دهند.

با کمک این کار، معامله گران هم اکنون قادرند از هر جایی که بخواهند در این بازار سرمایه گذاری کنند. این خبر بزرگی است به خصوص برای آن دسته از افرادی که همیشه در حال رفتن هستند. حالا آنها قادرند خیلی راحت از این بازار استفاده کنند و اگر ببینند که نوعی حرکت در بازار وجود دارد، می توانند مستقیما ً بدون نیاز به صبر برای بازگشت به خانه به آن عمل کنند.

فارکس ۱۰۱ — استراتژی های تجاری

در حالی که معامله فارکس، شما قادر خواهید بود بین استراتژی های مختلف را انتخاب کنید. که گفت : شما همچنین می توانید با یکی در خود آمده است ، اما به دلیل این بازار بسیار مخاطره آمیز است ، همیشه بهتر است برای اعتماد به چیزی است که در حال حاضر استفاده شده است و ثابت می شود مفید است.

فارکس بازار است که چیزی برای ارائه هر نوع معامله گر است. این که آیا شما به دنبال در تجارت فارکس به عنوان یک کار تمام وقت، و یا شما کسی که می خواهد به سادگی باز کردن موقعیت و رفتن با روز خود را، چیزی است که شما می توانید به راحتی پیدا کنید وجود دارد.

اگر به استراتژی های تجاری فارکس نگاه کنیم، می توان دید که در حالی که برخی استراتژی های کوتاه مدت وجود دارد، چندین استراتژی تجاری بلند مدت نیز وجود دارد. مهم نیست که یکی از شما در حال برنامه ریزی برای استفاده، با این حال، به خاطر داشته باشید که شما باید از طریق آموزش تجارت فارکس به یک نتیجه خوب بروید.

یکی از محبوب ترین استراتژی ها در بازار، پوسته پوسته شدن است. هنگامی که از این استراتژی استفاده می کنید، در طول روز چندین موقعیت را باز و بسته می کنید. برای این کاربران استراتژی، آن را بسیار هوشمند به استفاده از اهرم بالا، مطمئن شوید که شما برخی از سود. موقعیت هایی که اسکالپرها در حال باز شدن هستند به طور کلی چند دقیقه طول می کشد. در هنگام استفاده از این استراتژی، شما باید در تمام طول روز در مقابل کامپیوتر خود بنشینید، به این معنی که شما باید تمام وقت خود را وقف تجارت کنید.

فارکس معاملات روز ۱۰۱


معاملات روز یکی دیگر از استراتژی های تجاری کوتاه مدت بسیار محبوب است. معامله گران روز در حال باز کردن موقعیت در آغاز روز معاملات، و بستن آن قبل از پایان روز معاملات. در حالی که با استفاده از این استراتژی، درست مانند پوسته پوسته شدن، شما قادر خواهید بود برای جلوگیری از سوآپ یک شبه و خطرات، که ممکن است هزینه زیادی به معامله گران دیگر.

اما, در حالی که با استفاده از آن, شما احتمالا باید در معاملات فارکس به عنوان یک کار تمام وقت نگاه, چرا که شما باید به اختصاص بسیاری از وقت خود را به تجارت فارکس. معامله گران روز باید تحقیقات بسیار فشرده ای انجام دهند تا مطمئن شوند که با تغییراتی که در بازار اتفاق می افتد به روز هستند.

در حالی که ادامه روند یادگیری معاملات فارکس، خواهید دید که استراتژی های تجاری بلند مدت نیز وجود دارد. در حالی که با استفاده از آن استراتژی ها، مانند استراتژی تجاری طولانی مدت و نوسان، شما خواهد شد باز کردن موقعیت برای دوره های طولانی تر از زمان. در حالی که با استفاده از استراتژی نوسان، موقعیت هایی که شما باز خواهد شد از چند هفته تا چند ماه طول خواهد کشید.

استفاده از این استراتژی به این معنی است که شما باید خودتان را تا خطرات زیادی باز کنید، مانند سوآپ یک شبه، به عنوان مثال. برای استراتژی تجاری بلند مدت نیز همین طور است. برخی از معامله گران بلند مدت موقعیت های باز برای چند ماه، و اگر شما کسی با استفاده از این استراتژی، شما باید سعی کنید به استفاده از اهرم کوچکتر مطمئن شوید که خطراتی که شما با آن مواجه هستند محدود است.

معاملات فارکس توضیح داد – روش های پرداخت


هنگامی که شما یک کارگزار پیدا کرده اند و ایجاد یک حساب تجاری زندگی می کنند، در حال حاضر زمان آن است که شما را به اولین پرداخت های خود را. چندین روش پرداخت در بازار موجود است، و آنهایی که شما قادر به استفاده از آنها خواهید بود بستگی زیادی به محل سکونت شما و کارگزاری دارد که شما از آن استفاده می کنید.

بسیاری از کارگزاران فارکس در بازار ارائه معامله گران را به پرداخت با استفاده از کارت های اعتباری / بدهی، نقل و انتقالات بانکی مستقیم، و روش های پرداخت آنلاین. در بیشتر موارد پرداخت کارت و نقل و انتقالات بانکی آنهایی هستند که بیشترین زمان را می برد، بنابراین اگر می خواهید پرداخت های خود را تا حد امکان سریع تر انجام کنید، استفاده از پرداخت های آنلاین راه رفتن است.

از سوی دیگر افراد زیادی در سراسر جهان هستند که می خواهند از راه های سنتی تر پرداخت ها مانند کارت های اعتباری و نقل و انتقالات بانکی استفاده کنند. به تازگی، روش های پرداخت تلفن همراه در میان معامله گران FX نیز بسیار محبوب شده است. چیزی که این است، بسیاری از روش های پرداخت در دسترس در سراسر جهان وجود دارد، و شما باید چیزی است که متناسب با نیازهای خود را بهترین استفاده کنید.

آموزش تجارت فارکس – هزینه تجارت


هنگامی که شما در حال معامله فارکس, شما باید درک کنید که آنها خواهد شد مقدار مشخصی از پول است که شما باید برای لذت بردن از خدمات پرداخت. اول از همه، هنگامی که شما شروع به ساخت سپرده، شما احتمالا باید به پرداخت مقدار مشخصی از پول برای هزینه ها و کمیسیون ها.

مقدار پولی که شما ممکن است مجبور به پرداخت تا حد زیادی در کارگزار فارکس شما با استفاده از و روش پرداخت بستگی دارد. در اکثر موارد، برخی از کارگزاران فارکس بالا هزینه های بسیار کوچکی را شارژ می کنند، اما همیشه مطمئن شوید که با صادر کننده پرداخت خود تماس بگیرید، به خصوص اگر از کارت های اعتباری استفاده می کنید، یاد بگیرید که در حین ساخت سپرده ها چقدر پول باید برای کمیسیون ها پرداخت کنید.

همچنین، هر آموزش تجاری فارکس در دسترس به شما خواهد گفت که شما باید به پرداخت گسترش در حالی که تجارت فارکس. در حال حاضر، بسیاری از مردم درک زمان بسیار سخت است که چرا آنها باید به پرداخت گسترش. چیزی که این است، هنگامی که شما در حال معامله فارکس، شما در حال لذت بردن از خدمات است که توسط افرادی که بسیار سخت بر روی آنها کار کرده اند ایجاد شد.

پرداخت گسترش در حالی که تجارت فارکس — فارکس تجارت توضیح داد


کارگزار فارکس نیاز به نوعی از درآمد برای حفظ شرکت و ارائه خدمات بزرگ به شما. این یکی از دلایل عمده ای است که چرا کارگزاران فارکس در حال شارژ معامله گران گسترش می یابد. میزان گسترش هایی که باید پرداخت کنید بستگی به عوامل متعددی دارد.

برخی از کارگزاران فارکس مقادیر مختلفی از گسترش ها را از انواع مختلف دارندگان حساب شارژ می کنند. همچنین جفت ارز که شما در حال معامله هستید نیز بر تعداد گسترش های شارژ شده تأثیر خواهد داشت. اگر شما با استفاده از جفت ارز مایع بیشتر، مانند، جفت ارز عمده، شما باید به پرداخت گسترش پایین تر، در حالی که برای کسانی که در حال معامله جفت ارز عجیب و غریب، گسترش بالاتر است.

همچنین، اگر یک کارگزار فارکس به شما بگوید که آنها هیچ مقدار از گسترش و یا کمیسیون شارژ نیست، یک شانس بزرگ است که کارگزار یک شرکت کلاهبرداری وجود دارد. برای کارگزاران، پولی که به دست می آورد حیاتی است، زیرا برای ارائه خدمات خود به مقدار مشخصی پول نیاز دارند. گسترش مقدار پول است که شما به کارگزار برای خدمات خود را پرداخت می کنند، و هیچ چیز بدی در مورد آن وجود دارد.

افکار نهایی در مورد چگونگی شروع تجارت فارکس

بازار ارز میلیون ها معامله گر را از سراسر جهان با فرصت های گسترده خود برای سود جذب می کند. اگر شما در حال برنامه ریزی برای شروع تجارت در این بازار، دانستن اصول اولیه آن، و همچنین برخی از نیروهای محرک پیچیده تر، معمولا ایده خوبی است.

عناصر زیادی هستند که به این بازار می روند و اگر می خواهید در امان بمانید و همچنین در آن سودآور بمانید، باید آنها را به درستی درک کنید. در طول چند سال گذشته، تجارت فارکس محبوب تر از هر زمان دیگری شده است، و آن را برای مردم در سراسر جهان قابل دسترسی است.

بنابراین، اگر می خواهید شروع به معامله فارکس کنید، دریفت نکنید. به دنبال انواع مختلف مطالب آموزشی، پیروی از درس های معاملاتی فارکس، و سعی کنید همه چیز را با جزئیات درک کنید. این بازار بسیار متنوع است، به لطف آن، می توان آن را توسط هر نوع معامله گر استفاده می شود.

سوالات اغلب پرسیده شده در اصول اولیه جفت ارز

تجارت ارز برای Dummies چه است؟
تجارت ارز برای Dummies یک کتاب بسیار محبوب در مورد تجارت فارکس است. در ابتدا ۱۳ سال پیش منتشر شد، در سال ۲۰۰۷، این کتاب توسط برایان دولان ارائه می دهد معامله گران مبتدی بینش کاملا جدید به این بازار است. این کتاب در سراسر جهان بسیار محبوب است و بسیاری از مبتدیان از آن برای شروع در بازار استفاده می کنند.

آیا تجارت ارز برای Dummies مفید است؟
این کتاب بسیار مفید است، هزاران نفر از معامله گران که شروع به تجارت فارکس با این کتاب وجود دارد. بهترین چیز در مورد تجارت ارز برای Dummies این واقعیت است که آن را در راه بسیار جذاب و آسان به درک نوشته شده است، که به مبتدیان توانایی به راحتی درک انواع مختلف مفاهیم دشوار در مورد تجارت فارکس است.

از کجا برای پیدا کردن تجارت ارز برای Dummies؟
مکان های متعددی وجود دارد که می توانید کتاب را دریافت کنید. در بسیاری از کتاب فروشی ها در سطح جهانی در دسترس است. شما همچنین می توانید تجارت ارز برای نسخه Dummies آنلاین از بسیاری از فروشگاه های کتاب الکترونیکی دانلود کنید. همچنین در آمازون در دسترس است. این کتاب سال ها پیش منتشر شد، اما حتی امروز، باقی می ماند که یکی از پرکار برده شده توسط معامله گران مبتدی باشد.

میتونم به خودم یاد بدم که فارکس رو معامله کنم؟
اگر چه ممکن است بسیار سخت باشد، اما بسیار ممکن است. با این حال، به خاطر داشته باشید که این بازار می تواند بسیار پیچیده باشد، بنابراین، گاهی اوقات، درک همه چیز به خودتان به سادگی غیرممکن است. از سوی دیگر ما در عصر اینترنت زندگی می کنیم و این بدان معناست که پیدا کردن پاسخ به سوالات شما به هیچ عنوان مشکلی نخواهد بود.

مبانی تجارت فارکس چه هستند؟
قبل از اینکه شروع به معامله فارکس کنید، باید بفهمید که این بازار چگونه کار می کند. اول از همه، هنگامی که شما در حال معامله فارکس، شما در حال برخورد با جفت ارز. سه نوع جفت ارز موجود در بازار، Majors، Minors، و Cross currencies وجود دارد. برای دسترسی به دارایی های تجاری، شما نیاز به استفاده از یک پلت فرم تجاری. بهترین راه برای عادت به پلت فرم تجاری استفاده از یک حساب آزمایشی است.

آیا یادگیری تجارت فارکس سخت است؟
برای برخی از افراد، یادگیری بیشتر در مورد تجارت فارکس یک چالش در همه نیست، با این حال، برای برخی از مردم، تقریبا غیر ممکن است برای یادگیری تجارت فارکس است. این بستگی به مهارت ها و تجربه ای دارد که شما با تجارت به طور کلی. با این حال ، مهم نیست که شما هستند ، تجارت فارکس را می توان آموخته ، آن را فقط طول می کشد برخی از تمرین و زمان.

به این مقاله امتیاز دهید

برای رتبه بندی روی یک ستاره کلیک کنید!

میانگین امتیاز ۰ / ۵. شمارش آرا: ۰

تا الان رای ندادیم! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x